Igor Štavlić sudjelovao je na seminaru NTC SUSTAV UČENJA I i II dio u Beogradu 12.-13.10.2019. Seminar su vodili Ranko Rajović, autor NTC programa i Uroš Petrović, koautor NTC programa.
NTC program je spoznaje suvremene medicine iz područja neuroanatomije, neuroendokrinologije i neurofiziologije povezao sa svakodnevnim aktivnostima djece. Nastao je kao plod htijenja da se djeci omogući ostvarenje osobnih potencijala, ali i kao potreba da se prevladaju sve prisutnije poteškoće kao što su poremećaj govora, čitanja i pisanja. Djeca iz zemalja EU-a ostvaruju ispodprosječne rezultate na PISA-inim testovima, za razliku od djece azijskih zemalja, pa je EU istaknula veliku važnost postizanja tzv. funkcionalnog znanja, odnosno razvoja brzine razmišljanja, povezivanja i zaključivanja.
Primarna uloga NTC programa je upotreba novih otkrića iz područja neuroznanosti u učionicama i u svakodnevnom životu. Program NTC učenja je sastavljen iz različitih aktivnosti i igri za djecu, koje se temelje na saznanjima o razvoju i radu mozga i koje, kako mnoga istraživanja pokazuju, imaju pozitivan efekt na razvoj mozga u periodu kada je to najvažnije, u periodu najintenzivnijeg rasta i razvoja, od rođenja, pa do približno desete godine starosti. Igra kao unutrašnja motivacija djeteta je ključni faktor NTC programa.