Centar za cjeloživotno učenje u prirodi

IGOR logo9

Osobni razvoj

AKORD
Što je AKORD?
AKORD je naša prva zajednička kreacija kroz koju širimo svijetlo, potičući druge da i sami naprave korake u tom smjeru.
“Akademija osobnog razvoja 12 - AKORD” je kreacija dva sretna para: Anite i Ivana & Katarine i Igora. U nju unosimo puno ljubavi i posvećenosti, ali i dugogodišnje iskustvo i konkretne rezultate u radu sa odraslima i mladima.
 
Na čemu se zasniva naš rad i što dobijete u suradnji s nama?
Naš rad je suštinski zasnovan na spoznaji da je naša realnost savršen odraz nas samih i da je ključ za sve ono što hoćemo kreirati u svom životu duboka osobna transformativna promjena i usmjereno djelovanje u skladu s njom. Taj zlatni ključ koji vam otvara sva vrata se već nalazi u vašem džepu i naša uloga je da vas podsjetimo kako da ga na prosvijetljen način koristite u svakoj prilici, u konkretnim područjima na kojima ćemo raditi.
 
Kako znamo da smo na pravom putu?
Prepustili smo vodstvo našim srcima kojima bezuvjetno vjerujemo, a podudarnost zajedničke vizije i odabranih tema sa predviđanjima globalnih trendova u obrazovanju odraslih za 2024. godinu čvrsto nas sidri u našem usmjerenju. Uvjerite se i sami na ovim primerima:
- Cjeloživotno učenje
- Mentalno zdravlje i dobrobit
- Financijski izazovi
- Hibridno učenje (uživo & online)
- Timski rad i razvoj komunikacijskih vještina
- Diskretno mentorstvo koje podržava samostalan rad
- Izazovi kao motivacija
- Globalna i međuregionalna suradnja
- Globalne online zajednice
- Održivost i briga o okolišu.
 
Gdje i kako realiziramo naše programe?
U prvoj fazi smo se opredijelili za rad uživo u našem centru i na našem ekološkom permakulturnom imanju u selu Marindvor, dok se dodatni sadržaji i programi koji prate radionice i obuke mogu naći na našoj online platformi “Menjam se”.
 
Kontakt: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Platforma “Menjam se”: https://www.menjamse.com 
AKORD 99
Reiki tehnika
 
Naziv edukacije: Tečaj Reiki tehnike prvog stupnja
Oblik obrazovanja: neformalno obrazovanje
Trajanje edukacije: 16 sati, dva dana
Mjesto edukacije: selo Marindvor, Požega, Hrvatska, EU
Datum održavanja edukacije: po dogovoru sa zainteresiranima
Voditelj edukacije: mr.sc. Igor Štavlić, prof.
Način prijave na edukaciju: popunite i pošaljite motivacijsko pismo 
Dokumenti potrebni za upis: osobna iskaznica
Ishodi učenja: nakon završenog tečaja prvog stupnja Reiki tehnike polaznici/e trebaju biti u stanju:  
• opisati osnovna obilježja Reiki tehnike te uvjete i upute za rad tretmana (tretman - čin ili način tretiranja, postupanja u nekoj situaciji, pri rješavanju nekog problema. Izvor: Hrvatski jezični portal) te 5 načela Reikija
• samostalno prakticirati tretmane koji su dio gradiva prvog stupnja Reiki tehnike.
Cijena Reiki tečaja: 300,00 € po polazniku/ci, a za učenike, studente, umirovljenike i nezaposlene osobe je 150,00 € po polazniku/ci
Način plaćanja: transakcijski račun
 
Naziv edukacije: Tečaj Reiki tehnike drugog stupnja
Oblik obrazovanja: neformalno obrazovanje
Trajanje edukacije: 16 sati, dva dana
Mjesto edukacije: selo Marindvor, Požega, Hrvatska, EU
Datum održavanja edukacije: po dogovoru sa zainteresiranima
Voditelj edukacije: mr.sc. Igor Štavlić, prof.
Način prijave na edukaciju: popunite i pošaljite motivacijsko pismo 
Uvjeti upisa: najmanje navršenih 18 godina života i završen tečaj Reiki tehnike prvog stupnja kod Reiki majstor – učitelja Igora Štavlić
Dokumenti potrebni za upis: osobna iskaznica
Ishodi učenja: nakon završenog tečaja drugog stupnja Reiki tehnike polaznici/e trebaju biti u stanju:  
• opisati osnovna obilježja Reiki tehnike drugog stupnja te uvjete i upute za rad tretmana 
• samostalno prakticirati tretmane koji su dio gradiva drugog stupnja Reiki tehnike.
Cijena Reiki tečaja: 600,00 € po polazniku/ci
Način plaćanja: transakcijski račun
 
O voditelju edukacije Reiki tehnike:
Igor Štavlić, Reiki majstor – učitelj prošao je prvi i drugi stupanj Reiki tehnike 1999. godine, a 2006. godine majstorski stupanj kod Reiki majstora – učitelja Vere Kolaković. Igor Štavlić organizira i vodi Reiki tečajeve tradicionalnog Reiki Usui sustava prirodnog iscjeljivanja. Linija Reiki majstora – učitelja: MIKAO USUI (1865. – 1926.)  CHUJIRO HAYASHI (1879. – 1940.)  HAWAYO TAKATA (1900. – 1980.)  PHYLLIS LEI FURUMOTO (1948. – 2019.)  GERDA DRESCHER  EVAN BERNI CANANI  IVAN BAKIĆ  VERA KOLAKOVIĆ  IGOR ŠTAVLIĆ 
U dubini svojeg bića osjećam beskrajnu zahvalnost za sva iskustva na putu samoprepoznavanja i realizacije vlastite svrhe postojanja... 
AKORD 99
Edukacije iz osobnog razvoja su jedan od najsnažnijih pokretača ka društvu znanja koje nas vodi u življenje u ljubavi, zdravlju i blagostanju na svim područjima ljudskog djelovanja.
AKORD 99 
Dijelim vlastito iskustvo korištenja online platforme za osobni razvoj Menjam se nakon prolaska kroz sadržaje prvog modula. Autori online platforme Menjam se su Anita Marković, međunarodno certificirani psihoterapeut u području transakcijske analize (EATA, CTA-P) i dr.sc. Ivan Marković, doktor znanosti iz područja metodike i didaktike. Oni nas pozivaju da upoznamo sebe kao programera svoje realnosti.
 
Zapaanje Igor tavli menjamse
 
 
Pojmovnik:
Društvo znanja (Knowledge society) – društvo čije su aktivnosti i napredak većinom utemeljeni na proizvodnji, distribuciji i uporabi znanja. To je društvena zajednica (ljudsko društvo, država) u kojoj je znanje jedna od najvažnijih vrijednosti, u kojem je znanje glavni pokretač gospodarskog i društvenog razvoja, u kojem društvo ulaže u znanost i razvoj stručnjaka.
Cjeloživotno obrazovanje (Lifelong education) – označava koncepciju koja obrazovanje promatra kao cjeloživotni proces, a počinje obveznim školovanjem i (formalnim) obrazovanjem te traje cijeli život. Pojam se često zamjenjuje pojmom cjeloživotno učenje, no ta dva pojma nisu istoznačna. Cjeloživotno obrazovanje obuhvaća samo organizirano učenje, a cjeloživotno je učenje šira koncepcija koja uključuje i nenamjerno, neorganizirano i spontano stjecanje znanja.
Cjeloživotno učenje (Lifelong learning) – određuje se kao sveukupna aktivnost učenja tijekom života, a s ciljem unapređenja znanja, vještina i kompetencija unutar osobne i građanske te društvene perspektive i/ili perspektive zaposlenja. Obuhvaća učenje u svim životnim razdobljima (od rane mladosti do starosti) i u svim oblicima u kojima se ostvaruje (formalno, neformalno i informalno), pri čemu se učenje shvaća kao kontinuirani proces u kojem su rezultati i motiviranost pojedinca u određenom životnom razdoblju uvjetovani znanjem, navikama i iskustvima učenja stečenima u mlađoj životnoj dobi. Četiri su osnovna, međusobno povezana cilja koja se vezuju uz cjeloživotno učenje: osobno zadovoljstvo i razvoj pojedinca, aktivno građanstvo, društvena uključenost i zapošljivost.
Neformalno obrazovanje (Non-formal education) – svaki oblik obrazovanja koji ne dovodi do stjecanja novih kvalifikacija, odnosno novih diploma ili napredovanja na kvalifikacijskoj ljestvici. Označava organizirane procese učenja usmjerene na osposobljavanje odraslih osoba za rad, za različite socijalne aktivnosti te za osobni razvoj (vidi neformalno učenje).
Neformalno učenje (Non-fomal learning) – učenje uklopljeno u planirane opće ili strukovne aktivnosti koje nisu eksplicitno određene kao učenje (u smislu ciljeva učenja, vremena učenja ili podrške učenju). Obuhvaća i neformalno obrazovanje  i neformalno osposobljavanje. Neformalno učenje je intencionalno iz točke gledišta onog koji uči. U Hrvatskoj se koristi za označavanje organiziranih aktivnosti učenja sa ciljem unapređenja znanja, vještina i kompetencija, a za koje se ne izdaje javna isprava.
Ishodi učenja (Learning outcomes) – rezultati procesa učenja; stečeni repertoari ponašanja, stečena znanja i vještine; razvijene kompetencije u različitim područjima.
 
 

Svjetlost

Prognoza vremena

Meteo stanica Marindvor
© 2024 IGOR - Obrt za cjeloživotno učenje / Lifelong Learning Centre